Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jessica - 2 oktober 2009 21:33


Har letat förbrilt efter en bild på just denna bok så att även ni kanske känner igen den?

Men icke, hittar ingen! Inte någonstans, inte ens i Danmark! Herre!

Mobilkameran är inte att leka med och vår kamera ha varit trasig sen midsommar..

Vet inte vem som har tagit på sig ansvaret att lämna in den på lagning, men det är faktiskt inte jag..

På riktigt!


Boken då.

Det kom en farbror till jobbet idag som ska stå uanför vår kassalinje hela helgen.

Han säljer barnböcker, cd-skivor och dvd-er till brakpriser.

Gick fram till barnavdelningen innan lunchen, där låg den!

Kommer så väl ihåg alla bilder, t.o.m texten när man väl läste den.. Åååh.

Ska ta med din ut till Tystberga på söndag och visa mamma och se om hon kommer ihåg den också.

Med lågt blodsocker i kroppen så blev jag nostalgisk, var bara tvungen att köpa den!

5 kr senare så var boken min, min, min! :)


Niklas sa: Det kanske kan bli vårat barns favoritbok också.

Söt.


Ligger för övrigt redan till sängs. Toktrött!

Tänkte prova på det där med att "man vaknar av sig själv när man är utvilad" imorgon.

Så jag hoppas på att jag är utvilad vid nio-tio där, så hinner jag gå ut och gå och äta morgon gröten

innan det blir lunch med Malin och sen shopping på stan.

Det verkligen kliar i shoppingfingrarna ikväll, är nöjd över att jag inte har klickat hem något från H&M eller Nelly.

Ska se vad Nyköpings shopping har att erbjuda imorgon, vi får la' se.


Sweet Dreams!

 

 

Av Jessica - 2 oktober 2009 18:51


Hur trötta är mina ben egentligen?

Vad är det som har hänt? Eller är det kylan kanske?

Har ju inte varit vidare hurtig på senaste, om man inte räknar

alla de mil man springer omkring på jobbet varje dag.


Inget inlägg igår, begav mig hem till Therese efter jobbet.

Det lagades mys middag till Idol och sen hallon smoothies. Det godaste! Hur onyttigt är glass?

Har nästan bestämt mig för att köpa en stavmixer till mig själv på söndag.

Det blir ett besök på Cervera för lillebror Tobias har fyllt 20-år,

då får man inga x-box spel. Även om man önskar sig det, det blir något i husgeråds väg till gossen.

Herr Karlsson får följa med, så att presenten inte blir för tjejig.


Tillbaks till stavmixern då.

Jag har ju faktiskt en mixer,strimmlare, allt-i-allo maskin.

Så en stavmixer skulle nog räcka. Får se vad det blir helt enkelt.


Kärleken har åkt upp till hufvudstaden över helgen för att jobba, så det är dags till att bli gräsänka igen.


Ikväll blir det inte mycket till liv i luckan.. Ska ladda inför morgondagen istället.

Det ska pysslas och fixas och trixas.

Ska bege mig upp på vinden, själv, vilket jag inte tycker om!

Måste verkligen plocka fram höstskorna och en tjockare jacka.

Tyckte att jag var förberedd med vantar och halsduk. Men icke, det räckte inte långt.


Trevlig kväll mina hjärtan!


Ovido - Quiz & Flashcards