Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Jessica - 23 oktober 2009 21:36


Yes, nu har vi bokat ett till hotell, 4-9 januari :)

Det blev ett amerikanskt flådigt hotell, närmare bestämt Bel air collection hotel & spa cancun.

Här kommer några bilder, me liiiike!


  




  



Sommar & sol, nu börjar det bli varmt där nere. Ca. 31 grader och molnigt. As we speak!

Jag skippar sista delen av Cirkus Möller, flopp.

Hoppar in i duschen och går och lägger mig istället!


Sov Gott mina hjärtan!

 

 

Av Jessica - 23 oktober 2009 20:01


Ååååh, kommer hem.

En kvart senare än vad jag brukar göra då jag inte fick på mig min vänstra sko!

Kämpade som en galning. Blev genomsvett.


Niklas har städat och gjort jätte jätte fint i lägenheten. Tänt ljus och står och lagar mat.

Så uppskattat!


Dessutom har han tagit bort min fläck på sovrummsgolvet som kom dit pga min tokrosa kjol.

Vilken ängel va?


Min bästa, alla kategorier!



Av Jessica - 23 oktober 2009 19:52


Det finns en person på jobbet som inte är som alla andra. Hon beklagar sig gärna över sitt liv, även om man inte är ett dugg intresserad. Hon hoppar på en när man minst anar det och är bara allmänt irriterande.

Victoria vet precis vem hon är.


Idag berättade hon:


Jag var ju på kryssning i onsdags. Det slutade ju med en tragedi, så jag mår inte så bra.

Jag kom upp till sthlm och mina bröder mötte mig vid båten. Det visste inte jag, så jag blev ju glad.

Min ena bror har psykiska problem och ligger inlagd, min andra bror är utvecklingsstörd.

Så de var ju där med 5st ur personalen som skulle se till dem över kryssningen.

Vi hade jätte roligt och trevlig under kvällen och sådär.

Sen gick alla och lade sig. Min utvecklingsstörda bror gick upp till taxfree efter några timmar och köpte 1l whisky som han klunkade i sig på en halvtimme. Sen gick han och lade sig.

Min andra bror vaknade efter några timmar och skulle gå ut och röka.

Då ser han att min andra bror inte mår helt okej, han lägger honom i framstupa sidoläge.

Tack vare att han skulle gå ut och röka så överlevde min andra bror.

Han har legat i koma nu i två dagar med respirator. Han hade spya i lungorna, men han vaknade nu idag.


Även en person som man bara ryser av när hon går förbi kan ha sorg.

Även hon kan vara ledsen. Även hon kan må dåligt.



Ovido - Quiz & Flashcards