Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Jessica - 27 oktober 2009 15:41


Ååh, vilken härlig dag.

Solen trängde sig igenom alla moln och man fick se den blåa himmeln som faktiskt finns där ovanför oss.

Det var ett bra tag sen, än finns det hopp!


Det blev en promenad med Zandra igår kväll efter middagen.

Det skvallrades en hel del, skönt att få ur sig vissa saker och mindre kul att få reda på andra saker.


Pratade lite med Therese och det bestämdes att det var mer än nödvändigt att dricka lite groggar och

köra på en sleepover! Så det fick det bli. Packade lilla kappsäcken och gick.

Ännu mer skvaller och så. Sen somna djuuupt.

Vaknade dock första gången vid sex imorse och sov sen 30-45 minuter innan jag vaknade igen enda tills

klockan var halv nio. Sen kunde jag somna om till halv tolv. Det var skönt det.


Ner på stan och shoppa lite.

Hittade lite saker iaf, har inte prövat dem än. Så jag återkommer med hur allt blev.


Snart ska vi åka och lämna Melker i Tystberga. Sen ska det inhandlas middag och sen blir det

Despan hemma hos Therese med Malin. Sleepover även inatt. Mysigt!


Nu ska jag surfa runt lite i cyberspace och kika på allt och inget.


Puss mina hjärtan!


Ovido - Quiz & Flashcards