Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Jessica - 9 oktober 2009 22:27


Jobba, jobba, jobba för min del.

Känner att min kropp kommer bli nöjd över mitt beslut över att inte dricka någon alkohol.

Känner att det inte är värt det om man ändå ska jobba?


Det har varit världens längsta dag på jobbet idag, kändes som att den aldrig skulle ta slut.

Huvudet bankade mest hela förmiddagen/kvällen, klockan slog sju, jag stämplade ut.

Cyklade förbi Zandra på vägen hem. Vi cyklade hem till mig, det blev ingen promenad.

Vi kom på att vi skulle missa Idol om vi skulle bege oss ut på piren.

Så vi gick och beställde pizza istället! För då hann vi ju precis hem till Idol!


Tänker inte alls prata om finalisterna alls, men Tove är grym!

Vill bara gå och fika med henne!


Nu ligger jag nerbäddad i sängen, väntar på att Niklas ska komma hem.

Får se om jag hinner somna innan, risken finns.


Imorgon blir det till att gå en promenad efter jobbet, sen middag med Zandra kanske?

Sen fotboll hemma hos Fisk-Jerry, Sverigeeeeee! Tröjan ska på!


Sov gott mina hjärtan!



Ovido - Quiz & Flashcards