Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Jessica - 4 oktober 2009 13:50


Lillebror Tobias har fyllt 20-år!

Det ska firas i eftermiddag, då mor & far har varit i Grekland i två veckor.

Mamma ska laga till en grekisk buffé. Hon kan det där med mat.

Så jag äter så lite som möjligt nu under dagen för att jag ska få plats med mycket mat! :)


Väntar på att Niklas ska komma hem från helgen jobb i hufvudstaden.

Vi ska bege oss till Cervera för att köpa present. Både till mamma & bror.

Hon har nämligen inte heller hunnit med att bli firad.


Har man riktig tur så kanske man kan få med sig en matlåda hem? :)

Melker får iaf följa med hem idag. Han har inte varit hemma på två och en halv vecka!

Så det kommer bli mycket gos på Teatergatan ikväll!


Puss mina hjärtan!

 


Av Jessica - 4 oktober 2009 02:44


Om vad vi dansade sen!

Ladies, i liiiiiike you.

Fötterna tycker tydligen att det blev för mycket.

Vet inte om man ska underlätta för dem genom att krypa runt i lägenheten istället för att traska omkring?

Neeee? Det kan väl inte bli någe bättre, då når jag inte upp till sylten i kylskåpet.


Förlåt Elin S & Sandra, det blev ingen gröt. Jag tar mig lite ugnspannkaka istället! :)

Mmmmm! Så gott, fast det bli mest grädde och sylt, thi.


Sov gott mina hjärtan!

Imorgon är en bra dag!


  



Ovido - Quiz & Flashcards