Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Jessica - 21 oktober 2009 23:32


Yes, har nu suttit och skrivit ner vilka butiker som finns vid vilka stationer.

Så att man inte missar någon! :)

Känner mig grymt duktig och så värd mys på ryggen av Niklas.

Nu blir det till att fräsha som farmor skulle ha sagt när det är dags att gå och lägga sig.

Ska bli så skönt att krypa ner i sängen idag känner jag.


Sov gott!



Av Jessica - 21 oktober 2009 22:02


Här händer det grejer mina vänner :)

Imorgon ska jag och Malin åka upp till huvudstaden och pyssla massor med cv.

Har ju förberett för några månader sen, så nu ska de ut!

Det ska även försöks med att hitta ett par höst/vinter skor, hoppas hoppas!

Det är bland det tråkigaste att lägga pengarna på enligt mig. Så de får inte kosta för mycket heller.

Ingen sol imorgon, så det är bara att hålla tummarna för att det inte kommer börja regna.


Har tvättat två maskiner ikväll, duktig flicka.

Jobbar hela helgen, så kommer inte vara sugen på tvätta då. Skönt att ha det gjort.

Det jobbiga som hänger i luften nu är att hämta hem cykeln från jobbet imorgon då jag behöver den på fredag morgon. Eller? Jag ska se vad jag kan göra.


Nu ska jag hänga tvätt. Har faktiskt även lagt alla kläder som låg på golvet i olika högar nu.

Sen är tanken att jag ska prova ALLT och ta bort det jag faktiskt inte använder eller inte kan ha.

Det får bli ett senare projekt.


Sov gott mina hjärtan!

 


Av Jessica - 21 oktober 2009 19:11


Det var ett tag sen, ett bra tag sen.

Men ikväll är det äntligen dags igen!

Lax, pressad potatis och creme fraiche :D

Sååå gott! Bland det godaste.

Skriver mer sen.. Nu ska det lagas mat!



Ovido - Quiz & Flashcards