Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Jessica - 25 oktober 2009 19:39


Hade en jätte trevlig kväll igår, tack.

Träffade massor med fina människor.

Har låst in mina kläder, jacka, körkort, hemnyckel och självaste skåpsnyckeln i skåpet på jobbet.

F A N !

Lämnade en lite notis till securitas och hoppas på att han fixade biffen.


Imorgon är det möte på jobbet, känner på mig att det blir en mindre utskällning till alla.

En härlig start på veckan.

Men min vecka kommer bli bra ändå, i can feeeeeel it!

Så det så, nu GossipGirl och sen Ensam Mamma.

Sen dusch och sen bums i säng, huvudet är inte min vän längre.


Puss mina hjärtan

 


Av Jessica - 25 oktober 2009 02:18


Dansa, dansa, dansa! I liike it, när musiken på något sätt fyller din kropp!

Det går inte riktigt att beskriva.


Skönt att komma hem, skönt att få sova 1h längre inatt. Kommer ställa väckarklockan inatt.

Den står i ett skåp här hemma. Vill inte gå upp 1h för tidigt imorgon, det är det inte värt!

Här ska fräshas och sen sova!


Det mysigaste ikväll, det var när jag nästan var hemma.

Det var en ambulans som stod och tankade vid macken här hemma.

De körde sakta bakom mig och väntade tills jag hade kommit in i porten innan de åkte vidare.

Hur fint är inte det? Tack, kände mig jätte trygg.


  
















Emma var ute och dansade också! Det var mysigt! Hon är så fin.

Nu efter två knäckesmörgåsar blir det till att fräsha och gå och lägga sig.

Måste komma ihåg klockan.. Fram eller bak? Bak var det ,yes!

I liiike it, som sagt!

Jobb imorgon 10-17.


Ta hand om er mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards