Alla inlägg den 26 oktober 2009

Ps.

Av Jessica - 26 oktober 2009 17:12


Jag tror även att jag är kär i securitas killen!

Han hade minsann fixat mitt skåp när jag kom till jobbet, nyckeln låg så fint där inne.

Inte nog med att han hade fixat låset? Han hade gjort det på något sätt så att det inte gick sönder?

Det går fortfarande att använda. Ett sånt riktigt multitool skulle man ha va?



Av Jessica - 26 oktober 2009 17:01


Vilken dag ni.

Känns som att jag inte har hunnit med mycket, men det vet jag att jag har.

Har styrt och ställt, mest med Affe på lagret då lager-Johan var sjuk idag.

Är ju leeeeedig imorgon så jag måste planera med vad våran praktikant ska syselsätta sig med imorgon

när jag inte är där. Det fixar jag serru!


Sen möte efter lunchen, alla golv-ansvariga.

Det pratades om julfesten den 28 november, tro det eller ej men jag och Frida är lediga då! Yeees!

Ibörjan av hösten pratades det om att vi inte skulle gå på något julbord för det är ofta

man bli missnöjd med maten. Jag blev lite ledsen över det då jag  A L D R I G har varit på något riktigt julbord!

Jag tänkte att iår minsann, då ska jag få gå på ett riktigt julbord. Som i Sunes Jul!

Men nu visar det sig att det förmodligen kommer att bli ett riktigt julbord, med all dricka inkluderad.

We liiike.

Den helgen är inbokad i kalendern!


Nu till vikten då?

Jag och Niklas flyttar upp till Sthlm i mitten av januari. Norr Mälarstrand för att vara mer exakt.

Det ska bli sååå skönt. I'm inlove with the city.

Så idag efter jobbet så hade jag stämt möte med min chef.

Det känns så grymt skönt att ha det avklarat.

Han sa att de värnar om dem de tycker om innom koncernern, så han kunde mer än gärna prata med

våran butikschef som ska på butikschefs möte imorgon och på onsdag. Så nu ska butikschefen prata väl om mig

hos alla andra CityGross chefer i storstaden. Kunde det ha blivit bättre?

Jag skulle få höra hur det hade gått på onsdag när jag kommer tillbaks till jobbet.

Hur glad är inte jag?


Puss mina hjärtan!


Ovido - Quiz & Flashcards