Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Jessica - 30 oktober 2009 22:13

 

Jag glömmer hälften av det jag ska säga/göra.

Imorgon ska jag komma ihåg allt!

Så det är nog dags att gå och fräsha sig.

Ska invänta John Blund.. Hoppas han kommer fort!



  




Av Jessica - 30 oktober 2009 20:19


Oh lord, som Therese skulle säga.

Det händer en del på jobbfronten mina vänner. Hemligt tills måndag. Återkommer då.


Det skulle ju bli tacomys ikväll, men nej. Kommer hem och karln ligger och sover, orkar inte åka och handla.

Så det får bli pizza, måste ju erkänna att den var god. Men var verkligen inte sugen.

Kanske imorgon istället då?


Det kikas på idol, funderar starkt på Sex and the city - The movie efter det.

Får se vad kroppen orkar med. Blir det, så blir det i sängen. Nerbäddad så det bara är till att somna sen.


Imorgon ska jag, bror & mor åka och hälsa på g.mormor i Tystberga.

Sen hade jag tänkt att gå och hälsa på farmor. Tända ett litet ljus och så. Känner att det vore mysigt att gå dit

både under dagen då det är ljust och senare på kvällen då man ser alla ljusen.


Dagen imorgon kommer att inledas med min i-pod och en lååång promenad.

Men inga klockor ställs, nehej då! För jag är leeeeedig :D


Later, mina hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards