Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Lever du som en fjärrkontroll?

Av Jessica - 12 april 2010 21:48


Hej mina nära och kära!

Dagen har spenderats på jobbet och sen en lååång resa hem.

Vi pratar inte mer om det, men SL har inte många pluspoäng hos mig just nu.


Saker förändras ju med tiden.

Vissa saker till de bättre,

vissa saker till det sämre.

Vissa saker saknar man,

vissa saker saknar man inte osv.


Jag och Nina bryr oss inte.

Hur skönt som helst.


Har inspirerat mig till att inte bry mig om vissa saker i mitt privata liv heller.

Just shake it off!

Måste erkänna att jag trodde att det kanske skulle bli svårare än vad det faktiskt är.

Sen är väl vissa saker jobbigare än andra, men sånt är livet.

Du klarar dig alltid!

Vissa gånger starkare än innan och mer erfaren.


Jag vet minsann en liten tös som förstår precis!

Det känns bra det också.

Kärlek till dig.


Puss mina hjärtan

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards