Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Maria kan själv!

Av Jessica - 2 oktober 2009 21:33


Har letat förbrilt efter en bild på just denna bok så att även ni kanske känner igen den?

Men icke, hittar ingen! Inte någonstans, inte ens i Danmark! Herre!

Mobilkameran är inte att leka med och vår kamera ha varit trasig sen midsommar..

Vet inte vem som har tagit på sig ansvaret att lämna in den på lagning, men det är faktiskt inte jag..

På riktigt!


Boken då.

Det kom en farbror till jobbet idag som ska stå uanför vår kassalinje hela helgen.

Han säljer barnböcker, cd-skivor och dvd-er till brakpriser.

Gick fram till barnavdelningen innan lunchen, där låg den!

Kommer så väl ihåg alla bilder, t.o.m texten när man väl läste den.. Åååh.

Ska ta med din ut till Tystberga på söndag och visa mamma och se om hon kommer ihåg den också.

Med lågt blodsocker i kroppen så blev jag nostalgisk, var bara tvungen att köpa den!

5 kr senare så var boken min, min, min! :)


Niklas sa: Det kanske kan bli vårat barns favoritbok också.

Söt.


Ligger för övrigt redan till sängs. Toktrött!

Tänkte prova på det där med att "man vaknar av sig själv när man är utvilad" imorgon.

Så jag hoppas på att jag är utvilad vid nio-tio där, så hinner jag gå ut och gå och äta morgon gröten

innan det blir lunch med Malin och sen shopping på stan.

Det verkligen kliar i shoppingfingrarna ikväll, är nöjd över att jag inte har klickat hem något från H&M eller Nelly.

Ska se vad Nyköpings shopping har att erbjuda imorgon, vi får la' se.


Sweet Dreams!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards