Alla inlägg under februari 2010

Av Jessica - 28 februari 2010 20:53


Det har allt varit en bra helg denna helg också.

Trots jobb.

I fredags var det Let's dance mys med Liselotte.

Vi gjorde egna hamburgare och skålade i vin.


Igår var det melodifestival mys med samma dam.

Det åts även godis.


Har varit duktig på jobbet, gjort fint och donat!

Imorgon blir det ännu bättre.

Hade tänkt att inte stressa hem efter jobbet.

Kika lite på bokrean, kolla lite i butikerna som ligger vid jobbet.

Kanske hittar något fynd.


Har betalat alla räkningar och diskat undan idag.

Snart dags för dusch. Hoppas på att varmvatten finns.

Av någon konstig anledning så är det mestadels ljummet.

Inte okej! Känns som att disken inte blir riktigt ren och när man duschar så blir det satan kallt vill jag lova!


Nu ska jag zappa lite och sen hoppa in i duschen.

Sen tänkte jag sova djupt och läääänge.

Tills klockan ringer åtminstonde.. runt sex där omkring.


Roligare update imorgon, det lovar jag :)


Puss mina hjärtan!

 



Av Jessica - 28 februari 2010 18:02











Av Jessica - 25 februari 2010 23:00


Jag har inte uppdaterat, nej.

Förlåt.

Igår när jag kom hem så var det soffläge som gällde och varken tv, dator eller telefon.

S K Ö N T !


Jag har iaf hunnit med att "operera" bort mitt födelsemärke på vaden - 3 stygn.

Organiseerat i garderoben och kökssåpen.

Mellanhandlat med Niklas.

Pysslat lite smått med framtiden.

Varit på studiebesök i Bromma & Kungens Kurva.

Varit duktig och grymt duktig.

Busar med fina människor på mitt jobb.


Fredags möte imorgon klockan 14.

Sen snabba steg mot helgen.

Jobbhelg, vad annars när det är löningshelg?

Liselotte kommer hit imorgon och äter mat efter jobbet.

Sen blir det let's dance och mys.


Nu börjar det bli dags att krypa ner i sängen.

Huvudvärk och tokmätt.

Karlsson och jag firade lön med att äta mat ute.

Gör mysigt!


Sov Gott mina hjärtan

 


Av Jessica - 23 februari 2010 17:04



Det är en låt som går på repeat i mitt huvud.

Har verkligen ingen idé om vart den kommer ifrån!?

Hjälp mig att få bort skiten!



  



Jag vill ha en synt farsan , jag vill ha en synt, när jag konfimerar mig!



Av Jessica - 23 februari 2010 12:39



God morgon gott folk!

Min klocka ringde 7:50 idag på min lediga dag.

Det var dags att gå upp ur sängen för att bege sig till farbror doktorn och "operera" bort pricken på vaden.

Lokalbedövning och tre stygn.


Sen vidare in till stan och frukostbuffé med Liselotte.

Riktig gott, riktigt mycket, riktigt värt det!


Hem igen och tvätta och göra sig fin, skippade det så tidigt på morgonen.


Nu sitter vi och väntar på att tvätten ska torka, sen är det dags att bege sig in till stan igen och utfodra Niklas lite och sen shoppa lite.

Niklas är nere och skottar fram bilen nu, jag slapp :)


De ska tydligen bygga om grannarnas fönster mitt emot till franska balkonger. Så de håller på att bygga upp en byggställning, precis utanför vårat sovrummsfönster.

Så ja, nu är det verkligen dags att köpa gardiner.

För det kommer bli ett jäkla rännande där i några veckor framöver.


Wish me luck!





Av Jessica - 21 februari 2010 21:40



Prognos för SL–trafiken måndagen den 22 februari

På grund av rådande väderlek kommer SL trafiken under måndagen att gå med starkt reducerad kapacitet. Det innebär att det kommer bli mycket trångt ombord på tåg och bussar. Vi ber därför våra resenärer att överväga om de har möjlighet att undvika rusningstrafiken, eller arbeta hemifrån.




Av Jessica - 21 februari 2010 19:18



  





Av Jessica - 17 februari 2010 12:21


Haha,

Detta är en fantombild från polisen i Norge.

De behöver hjälp med att hitta en bil.

Vet inte riktigt om de kommer kunna få någon hjälp av medborgarna?


  


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1885014/har-du-sett-den-har-bilen




Ovido - Quiz & Flashcards