Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Jessica - 6 oktober 2009 21:04


Äntligen..

Nu, absolut tystnad!



Av Jessica - 6 oktober 2009 19:23

  

Japp, tänkte unna mig en varm långdusch innan kvällens tv-kväll börjar.

Känner att jag faktiskt kan skippa Vänner. Jag lär redan ha sett avsnittet.

Ska prova mina nya hårvårdsprodukter som jag fått på jobbet.

Vore guld om de var lika bra som mitt nuvarande schampo!

Jag ger det ett försök! :)


  




Av Jessica - 6 oktober 2009 18:57


Burr! Det är mysigt med hösten, det har vi ju redan konstaterat.

Bara det inte blåser :)

Nu börjar ju det där med mörkret smyga sig på också, och fort går det. Det må jag säga!


Får be om ursäkt för att det inte kom någon uppdatering igår.

Kollade igenom alla jobb på arbetsförmedlingen och kollade lägenheter på alla listor man står skriven på.

Det hela tog sin lilla tid och mörkret kom.

Jag bli automatiskt trött när jag kikar ut och ser att det är mörkt.

Är det medfött? Eller bara en fix idé som jag fått? Tror bestämt på det sistnämnda :)


Det var en liten pojke som lyste upp min dag på jobbet idag.

Jag fick en blomma av honom, han hade minsann plockat den själv utanför.

Lillesyster hade också fått en. Hon hade inte lärt sig prata än, men det kunde ju lillpojken.


    






Nu väntar jag på att pastan ska koka klart, Mammas skinksås ikväll. Bland det godaste!

Sen blir det till att tvätta och lite senare.... DESPAN!


Puss mina hjärtan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards