Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Oj, oj, oj..

Av Jessica - 2 oktober 2009 18:51


Hur trötta är mina ben egentligen?

Vad är det som har hänt? Eller är det kylan kanske?

Har ju inte varit vidare hurtig på senaste, om man inte räknar

alla de mil man springer omkring på jobbet varje dag.


Inget inlägg igår, begav mig hem till Therese efter jobbet.

Det lagades mys middag till Idol och sen hallon smoothies. Det godaste! Hur onyttigt är glass?

Har nästan bestämt mig för att köpa en stavmixer till mig själv på söndag.

Det blir ett besök på Cervera för lillebror Tobias har fyllt 20-år,

då får man inga x-box spel. Även om man önskar sig det, det blir något i husgeråds väg till gossen.

Herr Karlsson får följa med, så att presenten inte blir för tjejig.


Tillbaks till stavmixern då.

Jag har ju faktiskt en mixer,strimmlare, allt-i-allo maskin.

Så en stavmixer skulle nog räcka. Får se vad det blir helt enkelt.


Kärleken har åkt upp till hufvudstaden över helgen för att jobba, så det är dags till att bli gräsänka igen.


Ikväll blir det inte mycket till liv i luckan.. Ska ladda inför morgondagen istället.

Det ska pysslas och fixas och trixas.

Ska bege mig upp på vinden, själv, vilket jag inte tycker om!

Måste verkligen plocka fram höstskorna och en tjockare jacka.

Tyckte att jag var förberedd med vantar och halsduk. Men icke, det räckte inte långt.


Trevlig kväll mina hjärtan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards