Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Jessica - 10 oktober 2009 18:13


Oj, oj..

Hinner inget alls egentligen.

Åsa kommer och plockar upp mig snart.. Bäst att kila ner!

Heja Sverige!

Tre mål ikväll.


Puss mina hjärtan!

 


Av Jessica - 10 oktober 2009 08:15


Det bäst med att jobba helg är när man cyklar till jobbet. Det är inte många som är uppe,

man slipper oroa sig för att man måste gå av cykeln för att komma över vägen. Bilisterna sover fortfarande!

Vaken 1h eftersom Niklas ska iväg på bus.

Har kikat lite på barnprogramm på fyran, inte okej!

Det var så mycket bättre förr mina vänner! Det kan jag lova er.


Nu är det dags att klä sig varmt och ge sig iväg.

Promenad efter jobbet, sen iväg till Fisk Jerry och kolla på matchen.


Ses i eftermiddag mina hjärtan!

 

  





Ovido - Quiz & Flashcards