Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Jessica - 3 oktober 2009 15:26

    

..Kommer solsken!

Så skönt att vara hemma. Inget paraply, jag var positiv när jag gick hemifrån.

Inte kommer det börja regna inte, nehe då.

Men, jo.

Nog kom regnet tillslut, skit också!

Funderar på hur jag ska kunna ta mig ända bort till Ringvägen ikväll, fest fin.

En taxi är det inte värt, undra om jag kan cykla med paraply. Har aldrig provat,

men det kan väl inte vara så svårt? På kullersten iof. Aja, får fundera på det i duschen sen..


Handlade mat på Hemköp, det är så otroligt dyrt det!

Köpte:

Två liter mjölk

5dl grädde

Drottningssylt


Det hela landade på 80:-

Herre! Då är det billigare att äta pannkakor ute!?

Aja, det blir en storhandling ibörjan av nästa vecka med Niklas.

Detta är ett måste!


Nu ska jag göra iordning pannkakssmeten, det får bli ugnspannkaka.

Har inte tid att stå och steka dem!


Puss!


  



Av Jessica - 3 oktober 2009 10:58


Attans!

Vaknade fösta gången vid 7:47, inte okej att gå upp då.

Så jag tänkte att jag måste ha vaknat för att jag var kissnödig, inte för att jag var utvilad.

Vaknade för ca en halvtimma sen. Blev ju inte riktigt som jag tänkt.

Tar nog en promenad efter staden med Malin.

Om jag känner denna stad rätt så tar det inte så vidare lång tid att traska igenom den.

Så lite tid över på eftermiddagen kan det nog bli!


Batteritiden på datorn tar snart slut här. Har sladden i vardagsrummet, ligger så otroligt bra här.

Så det bli inget mer för nu. Ska träffa min lunchdejt vid tolv, så det är ändå snart dags att gå upp.


Hoppas, hoppas, hoppas på att det utlovade regnet inte kommer hit idag!

(Inte imorgon heller för den delen)



Ovido - Quiz & Flashcards