Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jessica - 19 oktober 2009 20:21







Av Jessica - 19 oktober 2009 17:51


..Varje fredag och så varje jul..

Lalala, nanana :)

Nu är aggressionerna borta!

Tvättar och donar här hemma, så det ska vara gjort på min enda lediga dag denna vecka, torsdag.

Då ska jag upp till sthlm och härja. Så det vore skönt att slippa pyssla med såna sysslor när man kommer hem.


Ikväll blir det min berömda kassler med ris, får se om Therese kommer på besök.

Ska bli såååå gott.


Nej, nu måste jag hänga upp första maskinen!


  




Av Jessica - 19 oktober 2009 16:30


Åh herre vad jag är irriterad just nu!

Det tar mig ca 15 minuter att cykla hem de 5,5km det är från jobbet.

Jag höll på att bli påkörd 5 ggr utav bilister!

Helt jävla otroligt. Se dig för med din bil, speciellt om du ska krossa en cykelbana.

Eftersom att cykeln räknas som ett fordon när du cyklar på den så gäller

även regeln huvudled för cyklisten, då är det du som ska in på huvudleden som ska

lämna företräde!


Idioter!


  




Ovido - Quiz & Flashcards