Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Attans också!

Av Jessica - 15 november 2009 12:30


Vaknade första gången vid halv tio, jag ligger kvar ett tag och myser bara var min tanke.

Nu, strax efter tolv så vaknade jag igen. Kände åter att jag skulle kunna sova så pass mycket mer.

Det är inte okej?!

Jag hoppas hoppas att jag kommer kunna somna ikväll, första dagen på nya jobbet imorgon.

Jag vill vara pigg, fin och i tid.

Ska kika på eniro hur lång tid de skriver att det tar att åka till jobbet.

Sen lägga på lite kö-tid. Får se hur det går.


Gårdagen var riktigt lyckad. Jag hade jätte kul.

Bror skutsade mig till Therese runt halv åtta tiden.

Sen började kalaset, det spelades spel och skrattades om vartannat.

Mycket trevlig tillställning.

Vidare ut till krogen och dansa, dansa, dansa!

Träffade massor med folk, minglade runt med mig själv ett tag då töserna försvann.

Men vi sammanstrålande efter ett tag igen.


Gick och pratade med Niklas mobilsvar hela vägen hem.

Känndes som att det var någon som följde efter en bit.

Damen i luren säger verkligen "hej då", jag kände mig varje gång som en desperat

tjej som ringde till sin gamla pojkvän eller liknande och damen i luren verkligen hade fått nog utav en.

HEJ DÅ!

 

Nu ska jag planera lite av dagens planer. Kommer inte att bli något storartat inte.

Funderade på att värma mig lite i solariet och sen gå en promenad.

Pula lite här hemma.

Inte mer än så.

Men vi får väl se vad som händer :)


Skaffa er en bra dag mina hjärtan!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards