Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jessica - 6 november 2009 23:13


Yes, då är det klart.

Efter ett nej tack och lite förhandlingar så är det i hamn.

Jag känner mig så otroligt vuxen som klarade av att löneförhandla helt på egen hand, ställa en del krav.

Känns bra.

Jag kommer iaf att börja jobba på City Gross Länna, om drygt två veckor.

Ja, ni läste rätt. Två ynka veckor! Här går det undan.

De, eller, vi har premiär öppning v. 48.. Eller hur var det nu?

Jag måte plugga in lite viktiga datum. Ska upp dit på tisdag och kolla läget, även få schemat.

Mycket bättre än det jag har nu.

Känns, bra. Vuxet.


Tacomys hemma hos Therese ikväll efter jobbet.

Känner att huvudvärken börjar tränga sig på.. Min Niklas är uppe i Sthlm och jobbar inatt.

Kommer sakna honom bredvid, smart drag att hämta hem Melker från mor & far.

Då blir jag inte helt ensam inatt..


Nu väntar en dusch en ipren och sen bums i säng!

Jobbhelg väntar, hääärligt!


Dansa hela natten mina hjärtan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards