Alla inlägg den 29 november 2009

Av Jessica - 29 november 2009 20:20


Upptäckte att min vänstra klack inte existerar längre. Har ju endast ett par partyskor då jag inte alls tycker om skor.

Så nu är det tydligen dags att köpa ett par nya.

Kikade lite på DinSko och HM.

Hittade dessa hos de sistnämnda.. Vad tycks?


  



Av Jessica - 29 november 2009 18:19










 



Av Jessica - 29 november 2009 17:47

Jag säger bara, herre!

Jag är så trött, orkar inte göra det jag vill.


Har jobbat, jobbat, jobbat. Jobbade till tre igår, sen snabbade jag mig hem till Nyköping för julfest på gamla jobbet på Blommenhof.

Men innan var det lite förfest hemma hos Johan.

Det var faktiskt trevligare där :)

Redan vid halv elva åkte jag hem, med min lager-gubbe Affe.

Så snällt så.

Hade velat parta hela natten lång med alla fina.

Men orkade verkligen inte.


Idag sov vi till halv ett.

Riktigt, riktigt skönt. Känner dock redan att det ska bli skönt att gå och lägga sig snart igen. Trött tjej?


  


Tänkte tidigare i veckan att jag nog kommer att komma ihåg allt som hänt så att jag kan berätta för er. Men icke.

Vilket gör att jag har bestämt mig för att skriva av mig varje dag.

Kanske inte mkt, men något litet.


Imorgon ska jag åka och skriva kontrakt på lägenheten!! :)

Ska bli så skönt, jag ska vara världens gladaste tjej och se om vi kanske kan få en nyckel snarast och börja måla om.

Så att jag slipper pendla och våldgästa Lisa.


Fick för övrigt åka taxi till jobbet igår då det tydligen inte gick någon kommunaltrafik dit så tidigt. Inte okej!


Återkommer senare mina hjärtan!


Ovido - Quiz & Flashcards