Alla inlägg den 11 november 2009

Av Jessica - 11 november 2009 10:29


Herre.

Allt går verkligen så fort för tillfället, men jag gillart´.

Vi ska börja kika på tapeter till nya lägenheten, även köpa färg.

Kanske knoppar till köksluckorna. Sen ska det bestämmas om det ska pendlas till jobbet

jämt eller om man ska övernatta i hufvudstaden.

 

Mitt i allt känns det jätte jobbigt att lämna alla underbara jobbarkompisar på nuvarande jobbet.

Jag vet att det finns en låt på våran snurrande skiva som gör att jag får tårar i ögonen.

Den spelades när jag skulle gå och säga upp mig. Usch.

Idag ska jag skriva på uppsägningspapprena då vi vet när jag börjar på det nya.

På måndag! Redan på måndag! Oj oj oj.


Nu ska jag borsta tänderna och strax bege mig till jobbet.

Funderar på att mingla lite innan jag börjar, ta vara på alla.


Puss mina hjärtan

Ha en bra dag!


  




Ovido - Quiz & Flashcards