Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jessica - 14 november 2009 12:48


Den där jäkla Therese.

Det blev tydligen en tur på stan ändå. Herre alltså! ;)

Ska göra några väl valda inköp. Så det så.


Ses sen mina hjärtan!

 


Av Jessica - 14 november 2009 11:58

 

Min älskling tog sina saker och åkte upp till huvudstaden strax efter vi vaknat.

Han ska var coach på någon mma-grej. Det där som jag är så insatt i.

Har dock varit på en gala en gång, det var mysigt. Vet att det låter konstigt.

Men Niklas tyckte så mkt om det så att jag blev intresserad av vad som hände.

Så där satt vi, två intresserade och tittade på alla matcher. Applåderade och just myste :)


Kommer inte att få träffa karln förrns på måndag efter jobbet.

Min första dag på nya jobbet! Ska bli spännande, blir nervös i magen med jämna mellanrum här hemma.

Men det kommer att gå bra, jag kan jobbet. Det vet jag. Så det är inga problem.


Skulle ha tagit mig ner på stan idag, men känner att jag inte riktigt är i så stort behov av det när vädret är som det är. Det viktigaste jag behöver, förutom en varm varm jacka, är rengöring till ansiktet.

Klarar mig nog på det jag har kvar en kväll till. Får dra mig ner på stan imorgon istället.

Hoppas på att vädret är lite bättre då.


Mina favorit örhängen från Therese & Victoria har gått sönder :(

Försöker samla kraft och ta mig till Gumsbacken och deras lilla Panduro butik där och se om de har lite grejer till mig så att jag kan laga dem igen. Vill så gärna ha dem på måndag, känner mig så fin i dem!


Mer uppdates om kvällen kommer senare!


Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards