Alla inlägg den 24 november 2009

Av Jessica - 24 november 2009 22:14


God kväll mina bästa.

Det är lite körigt just nu, därför jag inte skriver av mig.


Kick-offen igår var trevlig, vi kikade på klockan redan vid åtta och var så trötta.

Sen runt tio, elva där någon gång så var det dags att åka hem till chefen och sova. I hennes dotters rumt, det var stjärnor i taket och systrarna Ohlsen på väggarna. Jag kände mig som en liten tjej igen, med jätte långa flätor :)


Imorgon är det premiär på jobbet! Det kommer bli roligt, mina gamla chefer kommer upp och kikar. Kul.


Sitter hemma i Lisas soffa i Gröndal. Mysigt!

Vi har ätit tacos, med alla ingredienser. Det blev jätte gott, vi är nöjda.

Det är dags att gå och fräscha snart, tröttmössa.


Köpte för övrigt ett 7-dagars SL kort idag, det tjänade jag på enligt mina jobbarkompisar. Så jag gjordet!


Sweet dreams mina hjärtan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards