Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jessica - 10 november 2009 22:27


Åååh,

Har haft en sån bra dag.

Sovmorgon, somnade om två ggr. Sen upp till Sthlm med TheVoice på högsta volym.

Lämnade av älsklingen på hemligt uppdrag. Styrde sedan bilen mot nya jobbet.

Allt kändes så jätte bra.

Sen vidare in till stan och mäta nya lägenheten.

Det kommer bli så fint, vi har inte valt tapeter och färg än. Men det kommer defenitivt att bli fint.

Resan fortsatte sedan till mor & far och fars-dag middag som sagt. Mysigt.


Nu sitter vi hemma i soffan igen. Har kikat igenom mitt schema.

Det kommer bli bra det här.

Jag känner det!


Sov gott mina hjärtan

Glöm inte att tro på er själva!



Av Jessica - 10 november 2009 13:24


Jag vill åka nu, nu, nu!!



Av Jessica - 10 november 2009 11:41


God morgon gott folk!

Jag har faktiskt varit uppe någon timme sådär, det har inte herr Karlsson inte.

Har precis dragit upp honom ur sängen.

Jag har pulat lite med fars-dags present.

Hade tänkt köpa en fin varm tröja till honom, men det får vänta till julafton.

Det är ju trots allt mycket mer att fira.

Det blev en prenumeration på någon sport tidning, han blev så glad sist.

Kunde t.o.m skriva ut ett fint presentkort. Så jag är så nöjd så :)


Nu lagar vi en super frukost här hemma, ägg och hela köret!

Vi ska bege oss upp till Sthlm senare och styra upp våra liv lite grann.

Jag ska besöka nya jobbet och få schema och så vidare.

Sen ska vi även till lägenheten och fixa lite.

Känns så otroligt bra!


Jag har redan börjat flyttpacka, vet ju inte hur mkt jag hinner med det sen.

Har redan hunnit med 8 kartonger! Bra tjej.

Det vore superskönt att vara färdig packade innan vi åker iväg till Mexico.


Puss mina hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards