Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jessica - 19 november 2009 19:37


Får först och främst be om ursäkt för dålig uppdatering.

Har varit så trött.

Åker hemifrån runt sex, kommer hem tidigast runt sju.

Herre alltså!

Det har inte gått min väg alls när jag har tagit mig hem, felkörningar, tokregn, tanka..


Men idag kände jag att jag hade lite kraft kvar :)

Kan ha berott på att det har varit möten, heeeeeela dagen.

Har inte hunnit med avdelningen så mycket alls idag.

Men vi ligger grymt bra till, vad vi vet.

Imorgon ska vi gå igenom hela butiken med en dosa och kolla så att alla varor går in för rätt pris.


Jag kommer jobba med en tjej som heter Nina, hon är jätte söt och mysig.

Lättsam och pratsam. Hon är lika gammal som jag men hon har två barn.

En liten 1åring och en 3åring. Så där ligger jag lite efter.


Det är kickoff på måndag, då ska vi till Spendrups Bryggeri i Bromma.

Alla tjejer, unga och tanter sitter uppe i lucnhrummet och planerar vad man ska ha på sig.

Vissa köpte klänning för flera veckor sen.. Jösses.

Jag sa att jag minsann kommer att ha svarta byxor på mig, det var okej. Om jag hade klackar till.


Det kommer bli bra dethär, jobbigaste är att köra hem när det regnar så mycket.

Man ser inte mycket av vägen inte.


Nu ska jag uppdatera mig lite här i cyberspace.


Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards