Alla inlägg den 15 november 2009

Av Jessica - 15 november 2009 20:34


Yes, har suttit hela eftermiddagen och funderat på om jag skulle orka gå ut och köpa creme fraiche.

Emellanåt så kändes det som att jag skulle kunna få arslet upp ur soffan.

Men neeeej. Det blev ingen creme fraiche.

Så jag kikade lite i kylskåpet.

Kände att det skulle gå och mixa ihop. .. .. Korv stroganoff!

Jag klarat'!

Duktig idiot, det var inte alls svårt. Men har man aldrig provat förut så är det inte så lätt att veta vad det ska vara i. Men det var inte så mkt.


Går omkring och pular här fortfarande, vet inte när jag bör gå och lägga mig.

Kom precis på att jag inte kommer behöva gå upp så fruktansvärt tidigt som jag har fått för mig.

Så jag kanske kan kika lite på en av mina favorit filmer: Heartbreak Hotel.

Helmysig film! Tycker jag gott att ni kan slå på. Tv4 klockan 21.

Sen får ni inte glöma Paradise Hotel ikväll, jag spelar in det och kikar på det imorgon kväll. Yes.

Ska försöka tvinga med mig Niklas också, tror inte att han är så jätte intresserad. Men jag ska ge det ett försök.


Ha en trevlig filmkväll mina hjärtan!

 

  




Av Jessica - 15 november 2009 15:04


Nyttigt vaaaa? :)

Söt Therese lagade ju pannkakor igår.

Jag föreslog ugnspannkaka, men nej.

Jag föreslog våfflor, men nej.

Hon skulle minsann grädda dessa pannkakor.

Varsågod!

Tur för mig så blev det några över.

Det blev pancakes till nattmacka när jag kom hem inatt.

Nu till sen lunch.

I like it!


Jag måste dock ge mig ut i ovädret för att köpa lite mat till middagen och matlådan imorgon.

För imorgon börjar jag mitt nya jobb! Iiiiih



Av Jessica - 15 november 2009 12:30


Vaknade första gången vid halv tio, jag ligger kvar ett tag och myser bara var min tanke.

Nu, strax efter tolv så vaknade jag igen. Kände åter att jag skulle kunna sova så pass mycket mer.

Det är inte okej?!

Jag hoppas hoppas att jag kommer kunna somna ikväll, första dagen på nya jobbet imorgon.

Jag vill vara pigg, fin och i tid.

Ska kika på eniro hur lång tid de skriver att det tar att åka till jobbet.

Sen lägga på lite kö-tid. Får se hur det går.


Gårdagen var riktigt lyckad. Jag hade jätte kul.

Bror skutsade mig till Therese runt halv åtta tiden.

Sen började kalaset, det spelades spel och skrattades om vartannat.

Mycket trevlig tillställning.

Vidare ut till krogen och dansa, dansa, dansa!

Träffade massor med folk, minglade runt med mig själv ett tag då töserna försvann.

Men vi sammanstrålande efter ett tag igen.


Gick och pratade med Niklas mobilsvar hela vägen hem.

Känndes som att det var någon som följde efter en bit.

Damen i luren säger verkligen "hej då", jag kände mig varje gång som en desperat

tjej som ringde till sin gamla pojkvän eller liknande och damen i luren verkligen hade fått nog utav en.

HEJ DÅ!

 

Nu ska jag planera lite av dagens planer. Kommer inte att bli något storartat inte.

Funderade på att värma mig lite i solariet och sen gå en promenad.

Pula lite här hemma.

Inte mer än så.

Men vi får väl se vad som händer :)


Skaffa er en bra dag mina hjärtan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards