Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jessica - 13 november 2009 21:51


  



Jag gillar att juryn "tokhyllar" Tove.

Grymt bra ord!



Av Jessica - 13 november 2009 20:48


Åååh herre!

Hur duktig, söt och charmig kan man var egentligen?

Jag är såld på Tove, ynka 16 år och ett sånt charmtroll.

Hon verkar så oberörd på något vis. Inte ett dugg nervös eller så.

Grymt duktig tjej!


Erik var inget vidare bra idag faktiskt.

Sägs att han är lik min fina bror. Kan det vara så?


     







Av Jessica - 13 november 2009 19:54


Usch, vilken dag.

Hade ingen motivation alls när jag gick upp imorse.

Men jag klarade av dagen.

Känns som att jag inte har gjort så mkt vettigt idag.


Det blev en sista lunch på max med frukta! Per, Honka & Erika.

Jag och Honka gled över med bilen och tog med oss massor, massor med mat till allihopa.

Frossa!


Sen blev det tårta till tre-fikat, Claes och barnen var på besök.

Det åktes hiss och skvallrades.


Sen började klockan närma sig fem, usch.

Många jobbiga hejdå kramar, kom överrens om att "vi ses sen" är mycket bättre.

För det gör vi faktiskt, cheferna kommer upp redan till invigningen och hälsar på mig.

Sen åker jag ner och går på deras julbord den 28 november. Det är inte alls så långt dit?

Therese kom förbi mitt i allt också, mer tårar.

Herre alltså.

Johan-kusin fick skydda mig från tårarna. Söt.


Cyklade hem i kylan och mörkret. Diskade upp all äcklig disk direkt, innan soffan tänkte jag.

För sen är det kört. Har dock lyckats dra mig upp och laga lite mat.

Väntar, väntar, väntar på att Niklas ska komma hem.

Det blir vin, mys, ostbågar och filmen Upp!


Nu börjar Idol mina vänner!

Vi hoppas på ett bra tema, för jag vet inte vad det är för något.

För man får inte fuska och gå in på hemsidan och kika!

Nej då!


Puss mina hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards