Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jessica - 3 november 2009 22:45


God kväll mina hjärtan!


Dagen har inte varit mycket givande. Kände det redan när jag gick upp.

Har varit lättretlig och irriterad mest hela dagen.

Har väntat på ett samtal, fick ett sms om att samtalet skulle komma senare.

Det kom aldrig.

Ska nu gå en hel dag till och vänta på att det kanske kommer. Sen FÅR jag ringa.

Herre!


Det lagades mat med Lisa Brock ikväll, från irland.

Skvaller och Desperate. Mysigt värre.

Kikade på bilder från när vi var i Prague.

Hittade en riktigt fin en på hennes pojkvän. Vi skrev ut den så att han kan få se den med egna ögon.


Imorgon hoppas vi på en bättre dag än denna.

Har nog flirtat till mig bilen imorgon, det kommer bli regn och kuling.

Inte läge för cykel.


Nu ska jag sminka av mig och sen hoppa ner i sängen och kika på Dexter med kärleken.


Sleep tight!


Ovido - Quiz & Flashcards