Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Pyssla och dona!

Av Jessica - 5 november 2009 16:09


Min lilla Malin mådde inget bra imorse, så frukosten blev inställd.

Somnade om omgående. Gick upp vid tolv då vi var tvungna att gå upp och göra fint i lägenheten.

Bädda och putsa på det sista. Det kom en fotograf och tog en massa bilder.

Karln vi hyr av ska försöka sig på att sälja lägenheten igen, nu när vi ska flytta.

Känner att det inte riktigt är vårat ansvar att putsa lägenheten fin så att han ska få ut mer utav den.

Men men, så är det tydligen.


Sen när fotograferingen var klar så åkte vi iväg och åt.

Mätta och belåtna åkte vi vidare till jobbet. Hämtade några banankartonger och storhandlade.

Känns så skönt nu när skafferiet, kylen och frysen är fulla!

Ska börja packa också så att det känns mer riktigt att vi faktiskt ska iväg härifrån.


Chefens, chefs, chef ringde äntligen idag.

Han sa att jobbet han hade till mig inte kommer att finnas förrns till våren någon gång.

Det är ett nytt jobb, så de vet inte riktigt vad det innebär än.

Chefen från Länna hade ringt honom och nu medans vi var och handlade så hade min affärslunch dejt Camilla ringt.

Hoppas på att de har något bättre att komma med än förra gången! :)


Nu blir det lite mys i soffan innan det ska pysslas lite här hemma.

Ska även ta tag i och ringa Camilla.


Hoppas på att min lilla gris kommer hit snart också!

Bästa, bästa, bästaste Therese som klarade körkortet idag! Sååå duktig! Så det så!


Puss på Therese och mina andra hjärtan!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards