Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Helgen som varit..

Av Jessica - 15 februari 2010 21:25



Dags för uppdatering:


Tanken var att jag och Niklas skulle träna på fredag förmiddag.

Men så blev det inte, vi låg i sängen till tolv. Sen började det bli dags för mig att åka iväg till jobbet.

Fredagen bjöd inte på något festligt på kvällen heller.

Jobb till nio, sen hem och sova för att jobba lördag morgon igen.

Men dagen efter fredag, då.


Det var dagen då Petronella skulle firas.

På äkta Nyköpings vis!

Det bjöds till lek och dans i hela lägenheten, tåget genom sängen och soffan.

Vi hade riktigt riktigt trevligt!

Tummen upp för det!

Jag begav mig hem runt tre tiden då jag skulle jobba söndagen, igen.

Sov, sov, sov och sov på söndagen tills det var dags att åka till jobbet, igen.

Sa hejdå till Karlsson som skulle bege sig till Linköping igen.

Tråkigt. Jobbigt.


Nu är det måndag igen, ny vecka, nya tag.

Skulle minsann äntligen hänga upp de nya fina gardinerna till sovrummet ikväll. Men neeej. De var ca 10 centimeter för korta.

Niklas föreslog att vi skulle sänka gardinstången 10 centimeter, men jag förklarade att det funkar inte riktigt så.

Får bege mig ut på jakt på onsdag igen, min lediga dag.

För nu är det fasiken dags för ett par gardiner!

A L L A grannar ser rätt in i sovrumsfönstret.


Nu ska jag slänga ihop min matlåda, min kassler & ris. Var riktigt gottis! Kommer se fram emot lunchen imorgon.


Puss på er mina hjärtan

 


 
 
Therese

Therese

16 februari 2010 11:31

Åhh jag vill också ha din kassler och ris. Fy fabian så gott.

http://ibelieve.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessica

16 februari 2010 17:33

Jag veeet, därför jag skrev det ;) Thi.

 
Ingen bild

isa

23 februari 2010 16:59

eller mari-annes skinksås utan skinka ;)

 
Ingen bild

Jessica

23 februari 2010 19:03

Jag menar det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards