Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jessica - 8 februari 2010 19:55


Ja, jag vet att jag har varit ledig hela helgen.

Men imorgon är det dags igen!

Så skönt.

Ingen rast och ingen ro dock.

Klockan 10 ska jag vara hos tandläkaren, sen har jag insett att jag måste ta en taxi för att hinna till doktorn som har drop in 10-11.

Hade fått för mig att jag skulle vara hos tandläkaren 11.30

Men icke, vi gör ett försök på att hinna.

Annars kommer läkarbesöket aldrig att bli av.


Sen efter alla läkarbesök så ska det beges ut på stan.

Jag ska försöka hitta ett par gardiner.

Sen till Panduro för att köpa "örhänges plattor" till mina absoluta favorit örhängen som jag hittade i ett påskägg i kylskåpet!

Från mina fina tjejor Therese & Victoria <3

Ska hitta ett par träningsbyxor för på onsdag drar träningen igång!

Även en hasp till toaletten.

Tvättiden börjar klockan två sen..


Sen andas ut.


Vidare ut och äta mys italiensk middag med herr karlsson sen Roast på Berns med Henrik Dorsin.


Tisdagen kommer att bli hektiskt, men jag ser fram emot den.

Sen upp och jobba klockan sju på onsdag.

Hetsa, hetsa!


Men jag är glad.

För jag är lycklig.



Puss mina hjärtan!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards