Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jessica - 17 februari 2010 12:21


Haha,

Detta är en fantombild från polisen i Norge.

De behöver hjälp med att hitta en bil.

Vet inte riktigt om de kommer kunna få någon hjälp av medborgarna?


  


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1885014/har-du-sett-den-har-bilen




Av Jessica - 17 februari 2010 12:07


När man slog upp ögonen imorse vid åtta så möttes man av

1. Det snöade ute, nej det pyrde inte från taken.

Det var verkligen ny snö som föll från himelen.

2. Huvudet bultade


En riktigt härlig morgon alltså.

Jag tog mig en alvedon och somnade om till tio.

Men det hjälpte inte.


Nu har jag dock skuttat upp och hunnit med frukost och två maskiner tvätt.

Den tredje och fjärde är inne nu.

Tanken är ju att jag ska städa undan här hemma nu medans tvätten klarar sig själv.

Men det kommer.

Jag ska bara göra lite andra saker först.


Mest av allt vill jag bara bege mig ner på stan och äta en riktigt god lunch någonstans.

Mmmm, gottis.


Men först vara duktig!






Ovido - Quiz & Flashcards