Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Jessica - 9 februari 2010 16:57


Vaknade och trodde att jag skulle upp till jobbet, men så var inte fallet.

Så det var bara till att somna om i några timmar.

Sen upp, borsta tänderna, riktigt noga!

Vidare till tandläkaren, möts av en praktikant som är ca 15.

Han får vara med och titta på mina exemplariskt fina tänder.

Jag har minsann varit duktig!

Som bevis för det fick jag en rosa tandborste, tandtråd och några plackers.


Sen småjoggandes vidare till farbror doktorn.

Min husdoktor heter Ulf, en mycket trevlig man som även är verksamhetschef.

Det var ingen cancerfläck jag hade på benet, men vi ska ta bort den ändå.

2-3 stygn kommer det bli, tiden är bokad tills om två veckor.


Sen hem och äta frukost/lunch och sen bege sig ner på stan igen.

Hittade A L L T !


* Träningsbyxor - Jag är en Puma tjej

* Plattång - Den finaste & bästaste av dem alla!

* Hasp till toaletten

* Örhängesplattor till mina trasiga älsklings örhängen

* Lampa till garderoben

* Tränings bh

* Gardiner till sovrummet


Är mycket nöjd över min insats.

Köpte tom med mig två semlor hem som jag och min studerande pojke gluffsade i oss.

Massor med tvätt har vi fått tvättad dessutom.


Nu ska vi göra oss fina för att bege oss mot Vapiano & Berns.


Puss mina hjärtan

 


Av Jessica - 9 februari 2010 16:57


Vaknade och trodde att jag skulle upp till jobbet, men så var inte fallet.

Så det var bara till att somna om i några timmar.

Sen upp, borsta tänderna, riktigt noga!

Vidare till tandläkaren, möts av en praktikant som är ca 15.

Han får vara med och titta på mina exemplariskt fina tänder.

Jag har minsann varit duktig!

Som bevis för det fick jag en rosa tandborste, tandtråd och några plackers.


Sen småjoggandes vidare till farbror doktorn.

Min husdoktor heter Ulf, en mycket trevlig man som även är verksamhetschef.

Det var ingen cancerfläck jag hade på benet, men vi ska ta bort den ändå.

2-3 stygn kommer det bli, tiden är bokad tills om två veckor.


Sen hem och äta frukost/lunch och sen bege sig ner på stan igen.

Hittade A L L T !


* Träningsbyxor - Jag är en Puma tjej

* Plattång - Den finaste & bästaste av dem alla!

* Hasp till toaletten

* Örhängesplattor till mina trasiga älsklings örhängen

* Lampa till garderoben

* Tränings bh

* Gardiner till sovrummet


Är mycket nöjd över min insats.

Köpte tom med mig två semlor hem som jag och min studerande pojke gluffsade i oss.

Massor med tvätt har vi fått tvättad dessutom.


Nu ska vi göra oss fina för att bege oss mot Vapiano & Berns.


Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards