Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jessica - 3 februari 2010 20:32


Onsdag.

Gick ner till tvättstugan direkt när jag kom hem, med ica kassen i högsta hugg! Det fanns inga lediga tider i veckan, förutom på lördag.

Jag ska kila ner och boka den! Har flyttat hela min "att göra lista" som skulle ha avverkats i tisdags till lördag istället.


Det har varit mycket på jobbet, ännu värre när man inte har sovit så många timmar de senaste två nätterna. Så ikväll ska jag ta en långdusch vid nio och sen hoppa i säng! Klockan ringer strax efter fem imorgon bitti igen. Helgen närmar sig..


Har inte lärt mig att anpassa matlagningen efter att jag är ensam hemma. Så det blev dubbla matlådor med ugnsbakad falukorv och kokt potatis. Inte mig emot.


För att vi var så duktiga på inventeringen ska det bjudas på fisksoppa och nybakat bröd på fredag... Jag vet inte riktigt. Kommer att ha med mig en matlåda ifall att.. Brödet kanske är gott iaf? :)

Fröken peppel.


Puss mina hjärtan

 

Ps. Det ska bli sol, sol, sol på lördag!

Ut och promenera gott folk!


Ovido - Quiz & Flashcards