Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Jessica - 4 februari 2010 20:50


Aja, påväg hem från jobbet så trampade jag rakt ner

i två stora vattenpölar.

Snarare snöpölar.

Sen när jag skulle boka tvättid så var det minsann

några som hade bokat hela lördagen.

Typiskt, hela söndagen också.

Så det blir inte något tvättat förrns på tisdag.

Eller kan man kila över till grannhuset?


Jag lyckades dock vara en riktig stjärna på jobbet idag!

Jag var grym.

Vi har fått en indisk praktikant som inte kan språket så bra.

Som i Lady och Lufsen.

Jag lyckades ändra min 9-19 tid imorgon till 7-16 istället.

Grymt skönt!

Jag kommer le hela min kommunala väg hem.


Mina två favorit pojkar kommer hem imorgon!

Det ska kramas!


Nu duschen, sen göra naglarna fina.

Vardagslyx!


Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards