Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Jessica - 6 februari 2010 17:27

 

Ja, skulle ju ha köpit gardiner och pysslat en massa idag.

Men det var så mysigt och varmt i sängen imorse.

Karlsson & Melker är ju hemma igen.

Så jag tog vara på tiden där istället.


Jag har iaf vikt ihop alla banankartonger och lagt in dem i bilen.

På måndag ska jag ta med dem till jobbet och slänga dem.

Äntligen!


Vi var även och "mellan handlade" idag.

Niklas konstaterade att det minsann inte var en "stor handling" det handlade om.

Vi besökte Ica Lindhagen, ett nybyggt två våningars ica!

Riktigt fräscht faktiskt.


Sen såg vi även Friskis & Svettis där jag ska träna gratis i 10 dagar.

När jag har köpt mina träningsbyxor.

Vilket blir på tisdag! Jag lovar denna gång.

Jag ska även till tandläkaren och farbror doktorn då.

Har bokat in det på ett tight tidsschema så i värsta fall får det bli taxi mellan ställena.


Nu ska jag plocka lite här hemma.

Besök väntar ju imorgon.


Puss mina hjärtan!




Ovido - Quiz & Flashcards