Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Finbesök & paj

Av Jessica - 7 februari 2010 19:13


Började morgonen med att snooza lite.

Det var grymt skönt, visade sig att jag inte var så jätte trött,

så det blev inte så lång snoozning.

Sen upp, börja baka kaka!

Närmare bestämt en Mississippi paj.


  


Jag tyckte inte att den blev så super, smakade för mkt farin socker.

Men besökarna, mor, far, farfar & Ingrid och även herr Karlsson tyckte att det smakade riktigt gott. De tog två ggr.

Det är väl ändå ett tecken om något?


Fick två jätte jätte fina blommor!

Kommer på riktigt att må dåligt om jag lyckad döda dem.

Här ska kämpas!


Vi städade undan allt idag också. Damsög och putsade.

Flyttade ner ALLA banankartonger till källaren.

Så nu är det så fint här.

Börjar bli ett riktigt hem snart.

Känns så bra!


Nu sitter vi i soffan alla tre.

Har diskat undan allt, ätit middag.

Herr Karlsson sitter och studerar.

Han är riktigt duktig han, latinska ord och sånt svårt.


När det är dags för Köping så blir det en liten paus i studierna.


Sammanfattningsvis så har det varit en riktigt mysig söndag.

Fin blev det även som sagt hemma!

Ser fram emot kommande vecka som innebär tandläkarbesök, läkarbesök och börja träna!

Äntligen!

Beach 2010 kommer bli den bästa!


Puss mina hjärtan

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards