Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jessica - 11 mars 2010 18:35


Har hela dagen förklarat för Niklas hur viktigt det är med glass när man är sjuk.

Han förstod tillslut.

Sen var ju frågan vem som skulle gå och handla.

Lucky me så skulle han iväg och fika med Jossan.

Så snart kommer det hem en kasse med mat och det viktigaste av allt.

Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie!



  





Av Jessica - 11 mars 2010 12:33


Usch och fy.

Jag som trodde att jag skulle slippa förkylningen denna säsong.

Men nu var det min tur att åka på den.

Dör av trisstes här hemma, känns som att internet är för litet!

Vad ska jag hitta på?

Helst vill jag gå till frisören och sen även köpa en ny telefon.

Men det går ju inte. Sitter nerbäddad i soffan och snyter mig och nyser om vartannat. Har inte tid att bli sjuk nu!

När har man egentligen tid för det?


  







Ovido - Quiz & Flashcards