Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jessica - 2 mars 2010 15:51



Vi hade en praktikant på jobbet förra veckan.

En praktikant som för övrigt är med på tv VARJE fredag.

18.55 på Disney Chanel.


Han pratade om Sydafrika.

Jag har ju fått för mig att Afrika är precis som Amerika, indelat

i nord- och syd.


Han frågade mig om jag hade varit i sydafrika.

Jag svarade då;

-Jag har varit i Egypten. Men det tycker inte jag räknas till Sydafrika.

 

Hatten av för min del!



Av Jessica - 2 mars 2010 11:42


Då har vi slängt in tvätten i maskinerna.

Vi har ringt till bredbandsbolaget och fryst vårat telefonabonnemang,

Vi har ringt till Ikano banken och bett dem skicka hem en autogirolapp,

Vi har ringt till hemliga Maria,

Vi har bett vårdcentralen om en ny tid.


Duktig tjej!

Hatar ju att prata i telefon.

Speciellt när man ska ringa till bolag och sånt.

Men nu är det gjort!

Skönt.


  







Av Jessica - 2 mars 2010 09:47


Godmorgon mina vänner!

Jag vaknade minsann redan runt sju snåret, men det var inte riktigt okej.

Så jag somnade om ganska fort, sen upp och hoppa vid nio.


En långsam start på morgonen, har precis ätit frukost.

Sitter och kollar på nyhetsmorgon.

Funderar på vad jag gjorde med min tunga inatt, den är alldeles öm och "bucklig" på sidorna. Konstigt!


Snart är det dags för att städa upp här hemma och sedan bege sig ner till tvättstugan. Sen göra sig fin för stan, kanske kan hitta något fint.

Innan dess blir det till att laga massor med mat så att matlådorna står och väntar på mig resten av veckan.


Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards