Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Jessica - 7 mars 2010 10:59



Min vän Erica ska gifta sig nästa sommar!


  




Av Jessica - 7 mars 2010 10:35



G A A A A A A A H !

Vet ni?! Nej,

Jag ska på Melodifestivalen genrep på fredag som VIP-gäst.

Ska äta tacobuffé och mingla med massor av kändisar!

Bara för att jag är duktig.

Tack så jätte mycket.


I tisdags kväll var det despan mys och middag hos Liselotte.

I onsdags var det sy-gardiner-kväll hos Liselotte.

I torsdags var det mys-middag på Fridays med Malin.

I fredags var Jossan här och det kalasades riktigt ordentligt.

I lördags var mor, far, lillebror Tobias & hans tjej Emily här på middag.

I dag ska jag storhandla på apoteket och sen ikväll kommer fam. Karlsson hit och vi ska gå ut och äta middag.


Detta varför jag inte har bloggat så mkt.

Har kommit hem vid elva om kvällarna och då bara hoppat i säng direkt!

Frölåt.


Rolig nyhet nr. 2!

Mor & Far + lillebror ska flytta in till Nyköping innan sommaren.

Känns jätte roligt, men samtidigt lite konstigt.

Ska bli jätte roligt att gå igenom vinden och kolla på alla sina gamla saker osv.

Ut till Nygård ska morbror Markus & hans tjej Andrea och deras son Simon flytta istället.

Mamma och pappa tar deras sommarstuga som ligger där ute.

En liten omställning. Men det kommer bli roligt.

Roligt och lite sorgligt på samma gång.


Nu ska det diskas undan från brakmiddagen igår.

Heja Vasaloppet!


Puss mina hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards