Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jessica - 1 mars 2010 21:22


Jag ska snabbt bege mig ner till tvättstugan för att se om man kanske kan boka om tvättiden till imorgon istället.

Jag ska snabba mig, för det är kallt i trapphuset!








  

Av Jessica - 1 mars 2010 20:32



Ååååh, 21:50 igår kom jag på att jag minsann inte hade gjort någon beställning på jobbet.

Dumt.

Så det kommer inga varor till mig imorgon utan på onsdag.

Så min lediga dag blir imorgon.

Kanske skönt det iof om ovädret stannar kvar här.


Bestämde mig för att jag faktiskt inte hade bråttom hem efter jobbet idag. Så jag traskade runt lite i "Länna köpcentrum".

Det var inte ett något vidare utbud.

Fick dock jätte bra hjälp av en tjej på Jysk.

Så imorgon ska det sys gardiner hemma hos Liselotte!

Så svårt kan det väl inte vara? Eller?

Kan vi bara få det mörkt i sovrummet så att man kan sova ordentligt?


Har de senaste dagarna inte alls varit sugen på någon mat när jag kommer hem. Surt.

Speciellt när det inte blir någon matlåda gjord.

Ikväll blir det jordgubbskräm och kokta ägg på smörgås.

Får laga massor med mat till lunch imorgon så att jag har någon matlåda.


Nu ska vi se hur äggen mår.

Puss mina hjärtan

 


Ovido - Quiz & Flashcards