Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Ledig daaaaag imorgon!

Av Jessica - 2 december 2009 19:59


Det ska bli så skönt mina vänner, jag ska sova tills jag vaknar av mig själv. Inte första gången, för det kommer bli runt sex, halv sju där någon gång. Men andra eller tredje gången!


Vi har bestämt att vi ska kika lite på färg och tapeter imorgon, mysigt.

Hoppas att vi hittar något fint. Funderar på vad det ska vara för färger överallt. Inte lätt, finns ju en del nyanser att välja mellan.

Sen ska vi även besöka Arken Zoo, det sägs att det ska vara en riktigt fin butik. Kanske blir en liten godisbit till Melker också, vem vet.


Det ska packas lite imorgon också, så att det händer något här hemma!

Vi har lånat resväskor av mor & far. Så där lägger vi ner alla sommarkläder som vi ska ha med oss, så kan vi packa ner resten till flytten. Vill nu, nu, nu!


Sen vill jag be om ursäkt för de som tog illa vid sig i inlägget: Regn, regn, regn.

Jag menade verkligen inget illa. När jag och mina kompisar pratar om "tanter" så pratar vi om kvinnor/tjejer som är i 30-35års åldern.

Vill någon ha en personlig ursäkt så ställer jag mer än gärna upp på det.



  

Det har blivit december nu. Vädret slog direkt om till minusgrader.

Vissa var beredda på det, andra inte. Som vanligt.

Imorse när jag och Niklas åkte upp till sthlm så var det två trafikolyckor.

När vi åkte hem var det en.

Jag säger det igen gott folk, håll avståndet! Kör försiktig när det är halt och kallt.


  

Min omtalade sovmorgon hamnar här idag.

Jag har verkligen sett fram emot den. Ska bli en så mysig dag här hemma. Det ska pysslas! Jag har köpt en markeringspenna som jag ska märka alla banankartonger med. Nästan det roligaste.

Sovmorgon är underskattat.


Vi hörs senare mina hjärtan!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards