Alla inlägg den 5 december 2009

Av Jessica - 5 december 2009 18:47

 

Då var det fredag och dags för konsert!

Min första.

Backstreet Boys it was!

Jag tyckte de var bra, men inte recensenten från Aftonbladet.

Självklart var de säkert bättre i sina glänsdagar. Men vad kan man begära?

De bästa låtarna var faktiskt otippat;

I'll be the one & Larger than life.


Sen var det dags att försöka bege sig hem till Lisas lägenhet i Gröndal.

Det gick väl si sådär. Försökte mig på både gps'en och min egna vägbeskrivning på en och samma gång.

Men kom fram tillslut, då var det dags att leta efter parkeringsplats.

Tiden gick, tiden gick. Det är inte många som ska ut och åka vid halv tolv en fredagkväll ska jag säga er.


Tillslut hittade jag en plats! Lång bort, men det fick gå.

Ville bara lägga mig och sova!

Nu dagen efter då jag letade efter en ny plats efter jobbet så upptäckte jag att det minsann var en lastplats jag stått på.

Men jag skyller på de tre andra bilarna som stod där.


För övrigt (!!) så fickparkerade jag idag. Det gick sååååå bra!

På första försöket, kommer inte alls ihåg hur jag gjorde dock. Så en favorit i repris blir nog svår att göra.

Men vem vet?


Nöjd med min bedrift så gav jag mig på gasspisen.

Även det gick galant, när jag väl satte på gasen då.

Matlåda blev det. I like it.

De har för övrigt tagit bort min favorit frysmat.

Kyckling på indonesiskt vis med basmatiris.

Borta!

Inte riktigt okej, de har gjort om den, bytt utseende, nytt recept. Även tagit bort brödet. En stor besvkelse.

Har sagt det förut, jag säger det igen.

Jag ska bättra mig på matlådsfronten!


Ska samla mig för att gå iväg och duscha lite senare.

Duktig tjej idag minsann!

Sen ska jag sova, mycket och tidigt. Ska bli skönt.


Puss mina hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards