Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jessica - 3 december 2009 22:58


Jag ska bara!

Tänker inte låta detta förfalla efter några dagar bara..

Så nu kör vi!


  

"Spa-upplevelsen" på massagen idag.

Det började med att man gick ner i en kall källare. Det visste de dock om, så man fick ligga på en varm dyna så att man inte skulle frysa. Men jag frös ändå.

Sen hade de en klocka inne i massage rummet som tickade och tickade.

Massören sa att hon hade kalla händer då hon precis hade flyttat sin bil.

Lugna favoriter var på, bättre än rix fm iof.

Någon började dammsuga utanför.


Ja, massören var duktig. Men själva upplevelsen var väl inte riktigt vad man hade hoppats på.


  

Går till Lisa som lånar ut sin lägenhet till mig när hon är i Umeå.

Frågan är bara om jag hittar dit med bil. Men jag tror på't!


Sov gott nu mina hjärtan

 


Av Jessica - 3 december 2009 20:03


Sitter och kikar på ett inspelat avsnitt av One Three Hill.

Det avsnittet där det avslöjas att Nathan's påstådda älskarinna har ljugit om allt.

Förstå den lättnaden för alla inblandade. Hur mycket det måste ha tärt på förhållandet. Usch.

Hur mår Elin Woods för tillfället?


En liten fundering bara.


Här kommer den utlovade uppdateringen;


- Backstreet Boys

Imorgon!!! Med min Therese! Det ska bli roligt. Min första riktigt konsert.


- Bob Sinclair

Nästa fredag med Lisa & Erica. Än så länge. Någon mer som är på?

Han kommer till Ambassadeur. Biljett bokad!


- Julkalendern

Inte okej. Vad är det som händer?! Sunes Jul, Trolltider, Mysteriet på Greveholm för att bara nämna några. Det var bättre förr!

Tycker synd om mina kommande barn som inte kommer att få se någon riktig julkalender!


- Torsdagsplaner

1h massage på MåGottHuset. Är inte så vidare nöjd med besöket.

Hon hittade dock massor med knutar som jag hoppas försvinner för alltid.


Vi åkte och kikade på färg och tapeter. Inte det lättaste må jag säga.

Tog med några färgprover hem för att kika på vad som passar med sängen och sovrums möblerna.


Hämtade Lisas nyckel hemma hos Gustaf. Ska sova där i helgen minsann. Lisa är uppe i Umeå och hälsar på syster med familj.


Hämtade även reservdelar till tvättmaskinen för 300kr.

Mer om detta kommer jag inte berätta om då jag blir skogstokig bara jag tänker på denna utgift!


Nu ska jag packa ner lite saker från köket. Får se om jag orkar och hinner med att packa lite sommarkläder. Hälften till Mexico, andra hälften ner i en flyttlåda för att komma och förvaras i nya garderoben.


Ska försöka mig på en uppdatering senare ikväll.

Backstreet Boys nya album kommer att gå på repeat här ikväll.

Så att man kanske hinner lära sig låtarna någorlunda.


Puss mina hjärtan

 


 

 


 

 

Av Jessica - 3 december 2009 13:26


Visste vore det väl lite mysigt med snö? Inte så överdrivet mycket, men lite grann. Frosten får allt ta och duga för nu.


Sovit ut gjorde vi allt, vaknde första gången, som utlovat, runt klockan sex. Sen ringde klockan vid tio, men vi gick inte upp förrns tolv.

Nu har jag slängt i mig lite frukost och diskat undan i köket.

Ska bege mig mot en hel timmes massage alldeles strax.. Ska bli så grymt skönt!

Efter massagen ska jag och Niklas åka och kolla på färg och tapeter.


Jag återkommer senare. Lovar denna gång!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards