Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Välkommen hem!

Av Jessica - 21 januari 2010 21:50


God kväll mina fina änglar!

Då var det dags att ta tag i bloggen igen.

Nu när kartongerna är uppackade, adressändringen är fixad och

helgen närmar sig med stormsteg.

Även fast det är mörkt ute så känner jag att jag har mer energi.

Mer energi till att vilja förändra det negativa.

Mer energi till att möblera om och pyssla.

Mer energi till att få dagen på jobbet att gå så fort som möjligt

så att man får åka hem till fin fin fin fina lägenheten.

Jag är kär igen.


Jag trivs så otroligt bra här!

Då har jag ändå bara gått ner till ica på hörnet och till bussen och tunnelbanan för att åka till jobbet.

Men det är så fint här.

Jag känner att dethär kommer att bli så bra.

Jag har hittat hem.

Det bästa är att även min älskling är med mig.


Han har varit i Linköping i två veckor nu och studerat.

Ska bli så skönt att få se honom igen, få kramas och bara vara.

Melker kommer hem också. Niklas och jag ska tillsammans få se hans

första stapplande steg i nya lägenheten.


Jag ska även storhandla imorgon efter jobbet, jag går omkring här och packar upp och skriver en lång lång inköpslista i huvudet.

Det ska bli så roligt!

Jag laddar som bara den.


Senare på kvällen så blir det utgång med Zandra & Lisa Brock.

Ska blir riktigt mysigt, middagen står på bordet när jag kommer.


Nu ska jag duscha och göra mig fin i håret tills imorgon.

Alla ni bästa kommer att få komma och kika på vårat nya fina place :)

Mitt slott.


Puss mina hjärtan!



  

Här bor jag!

Inne på gränden precis där, mittemot Preem macken.

Kan ni förstå det? Inte jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 augusti 2010 00:35

Av Jessica - 31 maj 2010 21:21

    När det enda du var säker på i ditt liv försvinner. Försök då att stå på dina ben. Försök då att le. Försök då att leva. Försök då att klara av vardagen.   Det är inte det lättaste.     ...

Av Jessica - 3 maj 2010 19:44

  Här ska det bli ändring på saker och ting! Det är livet som pågår där ute. Vakna till. Gör något.   För fan Jessica!       ...

Av Jessica - 29 april 2010 21:43


    Okej. Regnet övergick till åska och blixtar. Då blev det genast ännu mycket mysigare att sitta inne under filten. En varm choklad hade varit pricken över i'et. Men jag klarade mig.   Jag har nu en uppdaterad lista att framföra: ...

Av Jessica - 29 april 2010 19:40

    Jag fick en busskompis idag. Både till och från jobbet. Nina och jag hann med att kräkas en del. Det vill jag lova. Jag hann med att besöka systembolaget innan regnet kom. Nu är det dock helt okej när man får sitta under filten i so...

Ovido - Quiz & Flashcards