Alla inlägg den 24 september 2009

Av Jessica - 24 september 2009 20:25


Jag kan inte säga att jag har ansträngt mig.

Kikade på Spotify om den fanns där, det gjorde den inte..

Men idag dök den upp! På http://linnherbertsson.se/

Man trugar och bugar!


I liiiike this! :)



Av Jessica - 24 september 2009 15:17


Har bestämt mig för att hitta en vinterjacka på internet nu.

Hatar att köpa jackor. För det första så hittar jag aldrig någon.

För det andra är det dyrt.

Okej, jag har hittat en favorit. Den koster dock 7000:-.

Känner att jag verkligen inte kommer att lägga ut så mkt på en jacka.

Nej, tack!


Nu börjar letandet!

(Sen tänkte jag hitta någon fin bikini till jul också, thi.)



Av Jessica - 24 september 2009 09:37


God morgon!

Har redan hunnit med ett besök hos sjukgymnasten och tagit mig en tur runt i staden.

Lyckas alltid ta den längsta vägen till sjukhuset. Förstår inte varför!

Hos Stefan gick det bra, han sa att jag var så rörlig så. Vilket är bra.

Han sa också att även fast man är rörlig så behöver man inte känna smärta, sen finns

det inte så mycket att göra åt tröttheten.. Det är bara att gilla läget.

Aja, han skulle kika på något piller som man tar på kvällen så att man inte är så stel

på morgonen när man vaknar.


Skulle ju åka till min Emma i Gnesta direkt efter. Hon har mått piss hela natten lill tösa.

Så hon skulle somna om och se hur det kändes när hon vaknade igen.. Vad gör jag annars heeel dagen?


Nog om min morgon såhär långt.


Igår var det affärsmöte med Procordia (ett företag som "har hand om" märkena; BOB, FUN light, FELIX, ÖNOS t.ex Jag och lillkusin Johan, butikschef Kennet och min chef Thomas. Nog kände man sig lite viktig allt :)

Höll på i två timmar, sen bjudna på lucnh på SunLight, panerad fisk med dillpotatis minsann, mums!


Sen tillbaks och jobba, snetändning på äckliga feta gubbar som hämtar hem fruar från Thailand, fy fan vad äckligt!

Lyckades hålla det inom mig, bra av mig! Jag log bara så trevligt som vanligt.


Hem och snabblaga mat till mina små pinglor, Therese & Victoria. Sen Idolmys och skvaller till sen timmarna.


Det var gårdagen i stort det!

Nu ska det letas jobb och kollas lägenheter i vanlig ordning.. Uppdatering följer!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards