Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jessica - 22 september 2009 22:22


Jösses vad det blåste när jag begav mig hem från jobbet idag.

Therese behövde inte jobba hårt för att övertala mig att skippa

powerwalken ikväll och komma förbi Sarah och äta grek och kolla på idol.

Mysigt!


Har inte hänt så mycket på jobbet idag.

Satt dock och lyssnade på Alf på lunchen. Han berättade om sin bok han håller på att skriva,

sina memoarer. Han börjar med att skriva från när han var fyra år, då hans starka minnen börjar.

Sen har gubben även gjort en kokbok. Är han inte supermannen så säg?

Han skulle ta med sig den till jobbet imorgon, om han kom ihåg.

Så skulle jag få kika lite i den.

"- En kokbok för amatörer", som han så fin uttryckte det.


Imorgon är det möten hela förmiddagen.

Sen bli man minsann bjuden på lunch nere på stan utav möteshållaren.

Mycket trevligt, det ser vi fram emot.. Han var på jobbet idag, jag tipsade om att

Fik@ har en trevlig lucnhmeny.. Vi får se vad det blir.

Skönt att komma ifrån jobbet bara!


Nu ska det kikas på lähenheter i huvudstaden med Karlsson, även en del på Mexico :) Sweet!


Ska försöka få med mig Therese på en powerwalk imorgon för övrigt, får se hur det går.

Men nog för idag..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards