Alla inlägg under april 2010

Av Jessica - 7 april 2010 19:51


Hur kommer det sig att jag får tårar i ögonen varje gång jag tittar på Biggest Loser?

Why?


  





Av Jessica - 7 april 2010 19:22


Ingen sol ute idag

så jag tog lite av solen som finns inomhus.

Skönt.

Det är väl säkert inbillning men jag känner mig piggare när jag går därifrån.

Som om jag har fått mer energi.

Jag tror på't!


Det stod två kissie kopior och väntade på sin tur.

Herre, säger jag bara.

Hur kan man spöka ut sig sådär?

Tok tok blonda, oranga av allt solande och sen "inga läppar".

Smaken är som baken!


Ps. Ni var på fel solarium.

Kissie solar någon annanstans





Av Jessica - 7 april 2010 12:46


Vi firar denna o-soliga lediga dag med att passa på att göra fint här hemma!

Först sovmorgon - check!

Frukost - check!

Väntat på brevbäraren - check!


Nu lite tv och computer tills det är dags att kila ner till tvättstugan.

Det kommer pumpas musik på hög volym, vi gillar't!


  







Av Jessica - 5 april 2010 21:50


  Ja, jag föll.

Tillslut.

Jag erkänner.

Erkänner även att det inte är jätte genomtänkt dock.

Men tror det kommer bli bra.

Nej, jag känner att det kommer bli bra!

Så det så.



  







Av Jessica - 4 april 2010 18:00



God kväll mina hjärtan!

Dagen har spenderats mestadels i sängen faktiskt.

Lade mig i säng halv sex imorse efter ett besök på mcdonalds.

Köra bil med hööög musik är bland det bästa som finns.


Jag och Karlsson gick ner till "vår" uteservering utanför oss och åt sen lunch runt tre.


Sen kom vi/jag fram till att vi faktiskt måste storhandla lite idag då herrn i huset åker iväg till Linköping imorgon kväll och blir kvar där i två veckor. Inklusive helg.

Så jag måste ju kunna äta!

Sagt och gjort.

Skönt att handla idag då det inte var något folk ute.


Nu blir det lite mys i soffan tills all mat ska plockas in i skåpen och det ska lagas kvällsmat.

Det blir städning ikväll, på riktigt.

Eller?



Av Jessica - 3 april 2010 13:00



Vilken daag va!

Hur fint väder som helst.

Jag ska fatta mig kort då jag ska packa och göra mig fin.

Ska iväg till Nyköping för firande av Therese!

Hon fyller år minsann.

Ska bli så kul att träffa alla flickor.

Har bestämt mig för att bara ta med mig en outfit så att jag slipper stå och välja vad jag ska ha på mig senare ikväll.

Så nu är det bara att bestämma sig!


Puss mina hjärtan!

 


Av Jessica - 1 april 2010 20:59



Ja, har gått omkring och varit mer eller mindre irriterad i två veckor.

Två hela veckor!

Att ett gäng 15-åriga tjejer kan vara så omogna.

Jösses säger jag bara.

Men nu är dessa två veckor över.


Då kommer nästa sak.

Som har legat där några veckor mer, snarare månader.

Kanske år?

Jag förstår inte hur en så fin människa kan vara så blind.

Tjat, tjat, tjat.

Herre!


Men nu är inte jag den som är bitter, jag tillåter mig själv vara irriterad ett tag. Låter det verkligen inte gå ut över andra.

Förutom Nina.

Vi brukar "kräkas" titt som tätt.

Ventilera saker som hänt.

Skönt, grymt skönt!


Känns som fredag idag, vilket inte är okej då jag kommer vakna upp imorgon och det är fredag igen och jag måste gå till jobbet.


Nyköping till helgen.

Ska bli kul att träffa alla fina flickor igen.

Pappa Roger ska få äran att hjälpa till med deklarationen.

Vill inte lära mig, kommer aldrig lära mig.

Så det så!


Nu ska den uppskjutna städningen träda i kraft.

Go, go, go!

Music- on!




Ovido - Quiz & Flashcards